Wednesday, April 28, 2010

-Esok Menanti-

~Semalam 27 April 2010 berakhir perjuangan aku di UKM. 3thn ms yg sgt singkat utk aku mcipta kngn di sana. Sedih n berat lgkh utk aku tgalkn sglnya. Hanya airmata mengiringi saat perpisahan antara aku, kau dan dia. Setiap pertemuan pasti ada perpisahan~

~Hari nie 28/04 bmula la hari pertama aku sbg penanti suatu yg x pasti. Ntah apa yg aku tgu utk hari esok. Ntah ada lg or x hari esk utk aku meneruskn sisa2 nfs hidup nie. Penat fikir pe yg aku nak lakukan. Perncgn hidup msti ada. Aku x blh lg bgantung pd org skeliling. Umur pn dh 23thn. Terasa sukar utk aku terima semua ini. Moga masih ada kebahagiaan utk aku hari nie, esok n selamanya~

4 comments:

  1. wat ms ni mmg perjalanan ko kat UKM dh berakhir.. tp insyaALLAH dlm ms terdekat nnti ko akan kembali semula ke sini utk sambung master kan.. aku plak msh di sini menanti sesuatu yg blm pasti.. kdg2 sakit sungguh utk hadapi.. tp tu la.. perjalanan mesti diteruskan.. inilah antara jalan hdp aku.. aku akan terus melangkah hingga ke satu titik dimana nafas kan terhenti.. 1 demi 1 memori dan pengalaman hdp akan kita tempuhi.. tp lps nie jln kita dh x sama kan sbb kita msg2 akan tinggalkan UKM.. smg ms dpn yg cerah akan menanti kita..

    ReplyDelete
  2. duk fikir mase depan tak habis2,,,,teruskan dan nikmati saat yang sedang dilalui...buat ape duk fikirkan sesuatu yang belum pasti,,,duk wak sakit otak,,,,aku............duk dgr tiap2 hari....hahahah

    ReplyDelete
  3. nih...sejak bila si edina ni ada blog?? June 2009?? how come xde post lgsg????

    AHHAHA...aku br tau murni habis belajjo dh T__T

    ReplyDelete
  4. Do you need Personal Loan?
    Business Cash Loan?
    Unsecured Loan
    Fast and Simple Loan?
    Quick Application Process?
    Approvals within 4 Hours?
    No Hidden Fees Loan?
    Funding in less than 72hrs
    Get unsecured working capital?
    Email us: fastloanoffer34@gmail.com
    Whats-app us on +918929509036

    ReplyDelete